Totalt antall sidevisninger

lørdag 8. mars 2014

Verdenscupdebut!


Da jeg satte meg ned i høst og skrev opp mål og ambisjoner for kommende sesong, var NM det store hovedmålet. Men jeg skrev også opp et par barrieremål, mål som kunne være realistiske om alt gikk etter planen og vell så det. Å bli tatt ut på nasjonal kvote til verdenscupsprinten i Drammen var ett av disse målene. 

Så gleden var derfor stor da jeg fikk telefon fra skiforbundet om at jeg var en av de heldige som skulle få gå! Det var en stor bonus på tampen av sesongen. 

Selv om det hele var over på tre minutter, var bysprinten i Drammen virkelig en opplevelse. Det var masse folk og kjempestemning. Jeg fikk prøvd meg mot de aller beste i verden, og det var morsomt selv om jeg fikk skikkelig bank! Det fristet helt klart til gjentakelse, så "I will be back" ;) 
 

1 kommentar: